שמואל שי על התפתחות תעשיית ההיי-טק הישראלית

December 31 2023Cfao

שמואל שי, יו”ר פורום העסקים ישראל-מדינות המפרץ ונשיא חברת GTS, מוביל את הצמיחה של תעשית ההיי-טק הישראלית

תעשית ההיי-טק הישראלית הפכה לאחת המפותחות והמתקדמות בעולם מאז שנות ה-90. במהלך השנים האחרונות, חל גידול משמעותי במספר חברות הזנק טכנולוגיות ובהיקף ההשקעות בתחום.

שמואל שי . תעשיית ההייטק הישראלית.

אחד הגורמים המרכזיים העומדים מאחורי הצמיחה הזו הוא שמואל שי, יו”ר פורום העסקים ישראל-מדינות המפרץ ונשיא חברת GTS העוסקת בפיתוח פרויקטים בינלאומיים.

שי, בן 57, הוא בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-30 שנה בקידום יוזמות ופרויקטים טכנולוגיים וכלכליים ברחבי העולם, עם דגש על מדינות המפרץ הפרסי. הוא פעל רבות לחיזוק הקשרים העסקיים בין ישראל למדינות אלה, ותרם תרומה מכרעת לפריחת הסחר וההשקעות ההדדיות בין הצדדים.

באמצעות פורום העסקים שהקים, קידם שי שיתופי פעולה אסטרטגיים בין חברות ויזמים מישראל לבין שותפים ממדינות המפרץ בתחומים שונים כמו אנרגיה, מים, תקשורת, בריאות ועוד.

שי גם סייע רבות בפיתוח היזמות והחדשנות הטכנולוגית בישראל, באמצעות קשריו הענפים עם גופים ומשקיעים מהמפרץ. הוא תרם לגיוס השקעות זרות רבות בסטארט-אפים ישראליים ולשיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מובילות ממדינות האזור.

כיום, שי ממשיך להוביל מהלכים ויוזמות לקידום שיתופי פעולה בינלאומיים בתחומי הטכנולוגיה והכלכלה יחד עם חברת GTS אותה הוא מנהל. באמצעות פועלו, הוא תורם רבות לפיתוח התעשייה והכלכלה הישראלית ולביסוס מעמדה של ישראל כסטארט-אפ ניישן מובילה בזירה הגלובלית.

שמואל שי, מומחה מוביל זה למעלה משלושה עשורים תוכניות צמיחה כלכלית והומניטרית גלובליות תוך שילוב טכנולוגיות ומפעלים ישראלים, במטרה לקדם את הטכנולוגיה והתעשייה הישראלית בעולם.

#הייטק
#שמואל שי
Share: